Να διωξεις τον Αλβανο-You should fire the Albanian

Είμαι τόσα χρόνια στην Ελλάδα που δεν εχω λόγο να γυρίσω στην Αλβανία. Πολλοί δικοί μου γύρισαν. Εγώ δε γυρίζω. Κι ας είναι δύσκολα. Πρώτα πρώτα εχω δυο παιδιά που έχουν μεγαλώσει εδώ και δε νιώθουν (ενώ θα το ήθελα) Αλβανοί. Εντάξει αγαπάνε την πατρίδα του πατέρα τους και της μάνας τους αλλα μέχρι εκεί.
Ολα αυτά τα χρόνια δουλεύω σε μια εταιρία. Ήμουν ο μοναδικός εργάτης οταν ξεκίνησε. Έτυχε ετσι. Τώρα είμαστε 3.
Τώρα που η δουλειά εχει πέσει πάρα πολύ το αφεντικό μας είπε να κάνουμε ολοι ίδια μεροκάματα για να μη χρειαστεί να διώξει κανένα.
«Να διώξεις τον Αλβανό,να κάνουμε εμείς οι Ελληνες που εχουμε προτεραιότητα παραπάνω μεροκάματα» είπαν οι άλλοι δυο.
Το στεναχωρο είναι οτι με γνωρίζουν αρκετά για να ξέρουν οτι είμαι τόσα χρόνια εδώ ώστε να εχουμε, σχεδόν, τις ίδιες ανάγκες.

I ve been in Greece for so many years that I have no reason to go back in Albania. A lot of people I know went back.
I won’t.
Even if its gonna be hard. First of all I got two kids that grew old here and they don’t feel as much Albanian as I would want. They love their parents country but that’s all.
All these years I ve been working in a company. I was the first and only worker when the company started. Now we are three.
Now that things are tough our boss said that it would be better for us to share the workdays between us. That way, no one would be fired.
«You should fire the Albanian, so that we, Greeks, that have a priority would work more» the other two said.
What bothers me more, is that they know me just enough to understand that I ve been here for so long that we now have, more or less, the same needs.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

